<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-4542146822625164856', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Akhirnya

Semasa aku masih kecil.Aku hidup di dalam bayang-bayang orang lain.
Semasa membesar~aku selalu rasa tersisih-dilupakan dan tak diendahkan.
Kewujudan aku di muka bumi ini~Seolah bukan satu rahmat ataupun kerna doa.
Bertahun-tahun~aku berperang dengan emosi untuk rasa wujud di mata mereka.
Akhirnya aku kalah dan menyerah.Aku penat dalam meneruskan perjuangan ini.
Selepas aku akui~adalah tak mengapa utk hilang..Untuk buat perasaan 'Tak Wujud' itu hilang.

“Akhirnya”

  1. Blogger alhariesz Says:

    yg kecit kiri pakai singlet biru tu kan?

    alololo...tomeinye... huhu

    rasenye perasaan camtu ada dalam diri tiap manusia...to be accepted...

    tp, dalam keghairahan kita berusaha untuk diterima jgn sampai kita lupa apa sebenarnya yang menggembirakan kita... apa yg menterjemahkan kita sebagai seorang individu... kerna kita unik dgn cara kita sendiri...

    salam ramadhan 1433H Megat :)

  2. Blogger Zamri Says:

    Let me guess... u yg di tgh2 skali? siap posing maut! haha..

    *aik, apsal deluqies x bleh nak leave comment. nway, gr8 that deluqies is back! =)

  3. Blogger MORIBAYU Says:

    alhariez~yups,budak gemok itu adalah saya. :P

    salam ramadhan untuk kamu juga..moga di bulan mulia ini,sentiasa aman di bawah keredhaan-Nya.

  4. Blogger MORIBAYU Says:

    zamri~hahahahahaha,itu my brother lag.me yg pakai baju singlet,berdiri hat hujung kiri sekali.

    :-)

    yups,selepas lama merajuk membawa diri.'akhirnya me kembali.

    eh bolehkan...cuma klik pada perkataan 'comment' itu.sama sahaja cara macam blog ini.

    :-)