<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sarang

Setiap kali balik daripada kerja.Aku pasti tak sabar-sabar untuk tergolek di depan tv.
Ini adalah sarang paling terbaik,untuk aku merehatkan minda dan menghiburkan hati.
Dengan awan pekat membiru di luar tingkap.Bertemankan secangkir suam tea hijau.
Aku biarkan saja cahaya panas jatuh.Mengusap erat aku yg terlena memeluk mimpi.
Syukurlah,kerna aku masih diberi nafas.Untuk menikmati setiap saat kegembiraan.

“Sarang”

  1. Blogger nufab Says:

    aman...

  2. Blogger Muhammad Says:

    cik nufab~me rasa bersyukur sangat.Kerna masih diberi peluang,untuk menikmati semua ini.

  3. Blogger Sis AI Says:

    Syukur.. Yg pasti, rumah bro msti ada nilai artistik. Bab tu sy mmg kagum.. Hehe, boleh jdi ilham utk rumah sndiri nnti!

  4. Blogger Muhammad Says:

    sudah tentu..kamu pun,memberi banyak inspirasi kepada yang lain.

    jom,kita sama-sama saling menerima dan memberi.

  5. Blogger NAEM:a wait-er Says:

    Salam en megat.
    wishlist musim ke2: lawatan rasmi ke rumah en megat,mkn2.erkk....en megat sgt semetri

    kemas.suka.ini sarang yang terbaik untuk berehat,sepanjang hari

  6. Blogger Muhammad Says:

    naem~terima kasih.

    :-)

    insya allah,jika ada takdirnya.
    yups me mmg terlalu 'lurus' di dalam menyusun barang.bukan apa,supaya senang nak mengemas.

  7. Blogger NAEM:a wait-er Says:

    terima kasih kembali.naem akan tunggu,takdir yang berikutnya.seronok bila impian tercapai,walaupaun susah.

  8. Blogger jejaka anggun Says:

    cantik rumah dia....

  9. Blogger Muhammad Says:

    naem~moga ada takdir itu untuk kamu.

    :-)

    insya allah.

  10. Blogger Muhammad Says:

    shaz~syukur me ada rasa untuk rajin dan suka mengemas.Jika tak,mmg serabut lah jugak.

    :-)