<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pandang

 Aku lihat kamu~Kamu lihat aku
Aku tak mampu bawa kamu pergi
Tapi~aku bawa imej kamu sekali.

“Pandang”

  1. Blogger reen afny Says:

    chomeyl... apa nama dia??

  2. Blogger Muhammad Says:

    cik reen~errrr,entah.Me pun tahu tahu.Sebab kucing ini me terjumpa di tepi jalanan. :-)Memang sangat bukan ?

  3. Blogger reen afny Says:

    betul2... yeke, ingat kucing awk. awk pun suka meow yea.

  4. Blogger Muhammad Says:

    cik reen~yeah suka,tapi me tak pernah membela.Sebab me alahan dengan bulu kucing.Ach achhh achummmmmmmmmm !!!

    yay~tapi me selalu berharap,me akan dapat membela seekor suatu hari nanti.

  5. Blogger reen afny Says:

    haha cute je... cara kumen macam ada meow dekat sebelah je eh. hehe

    yeke.. hopefully meow dapat menjadi peneman setia awak ;)

  6. Blogger Aisumi Chan Kawa'i Says:

    niceee~ miauww miauuw~ meh sini sumi bg mkn mehh? :P

  7. Blogger Muhammad Says:

    Aisumi~wow,macamana dengan me ?.Me tak mahu belanja makan sekalikah ?.

  8. Blogger Muhammad Says:

    reen~terima kasih,moga makbul doa awak satu hari nanti.

    amin

    kepada kucing-kucing di luar.
    Sila bawa bersabar ya,satu hanti nanti..me akan dapat bela kamu.
    Sila tunggu !!

  9. Blogger reen afny Says:

    haha chomeyl2... amin. mesti banyak meow tengah beratur tu. hehe

  10. Blogger Muhammad Says:

    reen~hahahahahahahahaha,semua pasti akan menjerit sambil hentak meja dengan garfu dan sudu.


    "Kami nak makan"
    "Kami nak makan"

  11. Blogger imah Says:

    nasib baik bukan puss in boots ^^

  12. Blogger Muhammad Says:

    cik imah~Hahahahah,yeah..nasib baik bukan.

  13. Blogger reen afny Says:

    haaa da maju la meow2 sekarang makan pakai garfu dengan sudu. hihi
    kalau ada pun, entah2 awak cabut dulu kang. haha

  14. Blogger Muhammad Says:

    cik reen~errr..mungkin tak.Tapi kucing sekarang,makan sangat mewah.Me baru lihat tuan dia bagi meow ini makan.Yay,seekor ikan tongkol besar tuan dia bagi.

    Yay~patutlah bulu meow nampak sangat sihat.Sebab Makan daging mentah dan segar.

    hurm~walaupun,tak membela meow.tapi me rasa,bagi makanan dari kotak dan tin.Hanya buat meow jadi "fake"..ahahhaaa

  15. Blogger reen afny Says:

    ait kenapa pulak?? sebap ada bahan campuran lain ke?? meow saya dulu selalu makan sardin dalam tin je. hehe

    woww yeke.. kalah kita manusia ni makan. haha

  16. Blogger Muhammad Says:

    reen~Kita pun,jika hari-hari makan dalam tin pun boleh muak.Apatah lagi jika kucing yg mmg fitrah dia..bersifat semulajadi.

    Hurmm,tak salah makanan dalam tin.Cuma,jika kucing dapat makan makanan lagi segar~lagi elok kan ?.

    ps~yay,janganlah me.Me dah lah tiada membela kucing pun hahahahahahaha.

  17. Blogger reen afny Says:

    haah betul la tu. seeloknya rebus ikan dan gaulkan dengan nasi. confirm meow2 tu gemok ;)

  18. Blogger Muhammad Says:

    wow~bagusnya resepi.

    :-)