<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Mata Baru

 Yay,aku sudah membeli sebuah lensa kamera.
Dan hasilnya,memang sangat memuaskan hati.
Tak sia-sialah,aku menghabiskan ribuan ringgit.
Hurm~duit boleh dicari.Tapi caj harga yg sebenar ?
"Tak akan pernah Punya Nilai"

“Mata Baru”

  1. Blogger reen afny Says:

    olooo teringat dekat meow kita. LULU.... hukhuk

  2. Blogger Muhammad Says:

    Reen~hohohohooh mesti muka meow reen,sama macam kucing ini kan !!.Kebayakan gambar kucing,yg me snap.Adalah dari yg me jumpa di tepi jalan.

  3. Blogger reen afny Says:

    haha tak sama la. meow kita hitam putih pakai topeng, lepas tu dia ada janggut. tapi da hilang. hukhuk

    takpe, awk snap pic meow banyak2 nanti saya kumen. hehe

  4. Blogger Muhammad Says:

    cik reen~tak pa,yg hilang tumbuh berganti.

    owh ya.itu sudah pasti.
    me mmg suka sama meow-meow.walaupun me alahan dengan bulu dan bau dia.

    :-)

  5. Blogger reen afny Says:

    yeke kesiannya.. kucing salah satu makhluk yang patut dikasihi. salah satu sebap, mereka sangat chomeyl!

  6. Blogger Muhammad Says:

    cik reen~yups,me selalu geram bila melihat kucing di rumah kawan-kawan.

    :-)

    sayang,kucing tak tercipta..utk me.

  7. Blogger reen afny Says:

    olooo... tak boleh bela tapi kalau awak selalu bagi dorang makan, nanti dorang ingat awak lah ;)

  8. Blogger Muhammad Says:

    reen~owh ok,nanti me me cuba.

    :-)