<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hello Cik Nad~Good Luck utk Exam Kamu !!

Aku selalu bising.Bila Cik Nad leka dengan Twitter.
Tapi....aku selalu skodeng,tgk apa yang dia twit-twitkan.
Aku selalu blur.Bila Cik Nad hadiahkan sesuatu,untuk harijadi aku.
Tapi...hakikatnya,aku memang sangatlah suka dan teruja.
Aku selalu,buat Lawak Setan.Dan Cik Nad,selalunya menjadi bahan.
Bila dia pakai tudung pink.Aku kata itu,macam kuih lapis 7 warna.
Bila dia suka Bieber.Aku boooooo kan saja.
Tapi...bila balik rumah.Aku pula,yang selalu rasa bersalah.
Namun..aku cepat lupakan semua itu.Kerana,bagi akulah.
Cik Nad,adalah kawan terbaik.Yang pernah aku ada.
Dia ada,bila yang lain jauhkan diri dan lari.
Dia ketawa,bila jenaka aku suam-suam hambar.
Dia di sisi,bila aku nonton filem wayang buat kali ke-2.
Dia orang pertama,yang hadiahkan aku pish-magnet.
Dia di telefon,bila aku kesunyian.Dan perlukan tempat mengadu.
Dia tak pernah kritik aku.Atau berpura dalam memberi puji.
Yay,hidup aku pasti berbeza.Jika aku tak kenal dia.

Setiap hari yang aku lalui bersama,dengan dia.
Tak pernah ada yang sama,mahupun serupa.
Terima Kasih kepada-Nya.Kerana memberikan aku,sekotak :


'Cik Nad'

“Hello Cik Nad~Good Luck utk Exam Kamu !!”

  1. Blogger Aisumi Chan Kawa'i Says:

    hidup penuh warna bila ada sahabat mcm dia.. ^___^ gud luck juga!

  2. Blogger AshraffMokhtar Says:

    kelepak kelepak kedebung kedebung kelepak kedebung

  3. Blogger Muhammad Says:

    Cik Aisumi-Harap,kamu pun..ada punya, kawan setia macam cik nad.

    :-)

  4. Blogger Muhammad Says:

    Acapo-Dah lah acap.

    Nad kata dia merajuk dengan kamulah.
    Tu lah,usik2 dia lagi.
    See,me jugak yg penat nak memujuk.

  5. Blogger Nad. Says:

    oh oh oh sorry baru baca!! thank you for the good luck charm. Hihihihi post ni sbb nak pujuk me ke apa ? Takde, still merajuk pasal u booo bieber!!

  6. Blogger Muhammad Says:

    Nad-Hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahahah!.Dah Tau plak dia.

    Yups,post ini dibuat.
    Selepas acapo mengadu kat me.
    Kata u merajuk jerk 2-3 minggu nieh.
    Tu yg tulis puji2,dan jek kasi lebih nieh.

    Ok lah ok lah.
    me tak boo lagi.

    *sambil dengar lagu Bieber !

  7. Blogger AshraffMokhtar Says:

    kurang hajor megat. BILA MASA ACAP CAKAP -_____-"

  8. Blogger Muhammad Says:

    Acapo-blog awak ada lagi kah ??.Dengar cerita,kata dah tutup.

    wahhh..gaduh dengan siapa lagi nieh ??.

  9. Blogger miss frog Says:

    best bila ada org macam to kat sisi kita...bila lah aku akan dapat kwn macam to....

  10. Blogger Muhammad Says:

    Misz frog-Jangan risau,kamu akan dapat nanti.Sabar ya.