<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Bebas

 Kita adalah manusia yang paling..
 Luhur-Telus-Gembira dan Jernih.
Pernah terwujud,didalam Dunia tohor ini.

“Bebas”

  1. Blogger nufab Says:

    comel budak2 ni... n yup..mmg hampir terlupa pun, :)

  2. Anonymous Andre Says:

    kan seronok kalau sentiasa macam mereka ni..

  3. Blogger Muhammad Says:

    Nufab-Cuti 2 hari bersama mereka.Memang buat me pecah perut ketawa.Hohohohoho,terubat semua kesedihan,bila spend masa dengan mereka.

    Andre-Jadi budak2 balik ??.Jom..lah

  4. Blogger edzlin007 Says:

    aduhhh hensemnya diaa. maaf megat, comel2 la mereka ni :D

  5. Blogger Nad. Says:

    Oh my my my muchieee! Qeqeeeeeeeeeeel!
    I miss both of them :p

  6. Blogger Muhammad Says:

    Edz-Comel ya....Nakal pun,sangatlah ya juga.

    Nad-Hahahahaha,apa lagi.Bila makcik nad mahu datang melawat ??.

  7. Blogger Nad. Says:

    Ohmy megatt i dah lama nak jumpa diorang! Bawak i cepaattttttt ! :p

  8. Blogger Mr NAEmnzr Says:

    murkly?mcm ni ke eja nama budak tu?haha...adorable!

    if they r my pupils, sure kena cubit pipi,walau xbuat salah!

    btw, masa praktikum kt skolah, naem penah cubit budak ni sampai dia tanya

    "kenapa cikgu cubit saya, apa salah saya? [sambil buat muka x bersalah]

    naem ckp "salah awak sb awak comel!"

    semenjak tu,bila dia nmpak naem lalu depan kelas, dia akan sembunyi belakang pintu.

  9. Blogger Muhammad Says:

    Nae-Murkly...yups,betullah tu.

    Owh,if murkly pun.
    pasti dia akan buat benda yg sama.
    Tapi,jika u cubit.
    mmg meraung lah dia sehari suntuk..
    hohohoohohohoh