<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Selirat

+Kamu sangat kompleks,bongkak,sukar difahami...dan terlalu berahsia.Orang pun jadi takut nak berkawan.Sebab mereka semua, tidak akan dapat mengagak.Apa yang sedang kamu fikirkan dalam kepala.Segala tindakan dan kata-kata kamu.Buat mereka jadi terlalu berhati-hati,bila bercakap.Sebagai contoh,apabila mood kamu bertukar.Bila kamu dah marah,kamu block orang dari cuba ambil tahu.Dalam sekelip mata sahaja,sikap kamu boleh berubah-ubah.Pada yang faham,fahamlah.Pada yang tak ??.Senang cakaplah~Mereka memang tak akan tahu,bagaimana nak berhadapan dengan kamu.
-Terima Kasih kerna berani untuk bercakap benar. 

“Selirat”

  1. Blogger iKhRam Says:

    wow.. seni yang macam mana tue?? adakah seni menambat hati.. kongsikanlah..?? jika tak kisah.. hehehe..

  2. Blogger Muhammad Says:

    ikhram-nope,me mmg maksudkan...
    "seni untuk bercakap benar"

    :-)

  3. Blogger [r][a][y] eusouff Says:

    cantekkk wall paper ;P

  4. Anonymous narz Says:

    nice blog!!!!
    sila ke blog sy plak yer

  5. Blogger Princess Ayang Says:

    masih mencari org yg mengerti tentang seni bercakap benar ni..

    u look good in pink =)

  6. Blogger Muhammad Says:

    Ray-Masa di Indonesia lah..kan.

    Narz-Sudah pasti.Terima kasih kerana sudi singgah lalu.
    :-)

    P.A-Errrrr....mungkin,me patut beli lagi banyak baju warna pink.Thanks.

  7. Blogger ♥Syamelia♥ Says:

    me baru nk cakap 'nice wallpaper' ray da cakap...

    well.. dulu lain.. sekarang lain...
    mula2 mmg agak sukar but guess i've known u better...
    n happy 2 have u around, megat!!!

    tocei tocei coz u bagi kaers 2 my life :D

  8. Blogger Muhammad Says:

    Kak Amy-Me pun sama.

    Mula-mula macam payah nak faham.
    Siapakah kamu yg benarnya.
    Tapi sekarang tidak lagilah.Masa mmg memberi jawapan,kepada semua persoalan.

    Hey,terima kasih juga utk kamu.
    Kerana sabar dan mencuba utk fahami.


    Sayang kamu lah.