<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Humor


Hey.....Aku sangat berani untuk mengatakan.
Aku adalah di antara manusia yang paling ~
Kelakar-Gembira-Badut-Blur & Penuh Jenaka.


Tetapi sayang.Semua perkara yang kelakar itu.
Tidak sesekali akan berlaku & tertulis di blog ini.
Maaf,aku tak pandai nak menulis dan berkongsi.
Maaf,maaf,maaf,maaf,maaf dan maaf sekali lagi.

“Humor”

  1. Blogger arie Says:

    bile tgk mule2 x gelak pon.. pas close mu nye page baru rase nak gelak..

    hahahak..XD

    tu yg visit skali lgi.. meninggalkn jejaki..

    tindak balas lembab sket..uhu~

  2. Blogger Muhammad Says:

    arie- ..............hohoohhoohohoh.

  3. Blogger Princess Ayang Says:

    kamu tak penah gagal buat sy senyum dan gelak bila singgah kt sini..

    keep smiling =)

  4. Blogger Muhammad Says:

    Ayang-terima kasih sebab gelak.Dah lama,me tak lihat perkataan " gelak "di sini.

    ps: tak baik gelakan orang lah.

  5. Blogger edzlin007 Says:

    tengok gambar muka megat pun dah mampu buat ku tersenyum :)

  6. Blogger Muhammad Says:

    Edz-hohohoho,bagus!!!.Sekarang tak ramai orang yang mahu serius,bila bergelak.

    :P

  7. Blogger ~beskot cokelat~ Says:

    haha..love ur smile! a lot:)

  8. Blogger Muhammad Says:

    beskot-hurmmmmm....owh ok.

  9. Blogger ☺[ai][sUmi]☺Chan Says:

    hahaa.. cumeii~ pernah cuba suka2 nk ambil gambar mcmni.. tapi xjadi :P

  10. Blogger Muhammad Says:

    aisumi-cuba jangan sekali.Jika tak jadi,cuba lagi n lagi...dan lagi.Sampai lah jadi k.

    :P