<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Selepas 449,adalah....????

Masihkah ada ruang lagi,untuk aku menulis ??


Selepas bertahun-tahun,akhirnya..Masa membawa juga,aku ke sini.
Aku pun tak sangka.Yang aku akan tetap :~ dan masih lagi mampu.
Untuk duduk menulis dan mencurahkan idea ke dalam blog kecil ini.

Terima Kasih..Terima Kasih :
kepada semua para pembaca, yang masih setia kepada blog ini ~
Sokongan anda,adalah antara perkara terhebat yang pernah aku lihat.
Terima Kasih...Terima Kasih:
untuk semua kasih dan sayang yang diberi.

:-)

“Selepas 449,adalah....????”

  1. Anonymous rasa nak tanya Says:

    keep on writing! 500 post is not enough~ :)

  2. Blogger Muhammad Says:

    salam
    maaf jika me bertanya.
    hurmmm..siapa kamu yg sebenarnya " rasa nak tanya " ???.

  3. Anonymous rasa nak tanya Says:

    urm... camne nak ckp...
    i dont know u n u dont know me either n i love to read something yg unik.. maaf jika buat kamu tidak selesa

  4. Blogger Adi Luqman Says:

    do u know meee?

    coz i know u. but if u dont know me, i still know u. but i know u know me.. kan?

  5. Blogger Muhammad Says:

    adi - hurmmmm , me tak berapa nak faham.

    ohohohoh
    :P

  6. Anonymous Wawa~* Says:

    tahniah megs!
    keep on writing!! ;D
    blog mu sgt unik..
    please don't ever stop or even change yaaa :)

  7. Anonymous rasa nak tanya Says:

    sory la yer sbb kacau lagi... anyway, saya ein...

  8. Blogger Muhammad Says:

    wawa-hohooho, nanti kita hang sama-sama lagi ya.seronok duduk berborak dengan kamu..lah.

    :-)

  9. Blogger Nad. Says:

    Omg saya nampakk sayaa!
    Terharu terharu! Hehehe

  10. Blogger Afeeqa Says:

    tahniah tahniah. *clap clap
    keep on writing. jgn private kan lg yer. :)

  11. Blogger jejaka anggun Says:

    keep on writing....

  12. Blogger Louie Terbang Tinggi-Tinggi Says:

    Yup..louie sokong..

  13. Blogger Muhammad Says:

    Nad - saya selalu nampak kamu. Hey,kamu masih dekat di hati saya.

    Afeeqa-owh ya,me janji tak akan.

    Shaz-Terima Kasih,Shaz.

    Louie-Sama2 untuk kamu ya.

  14. Anonymous Anonymous Says:

    stop by~~~
    interesting writing...and have fun when i read it..if i stop by at ur blog i will read..=)

  15. Blogger mimizuzuhaha Says:

    =)

  16. Blogger alhariesz Says:

    500 adalah permulaan...dunia ini terlalu kecik untuk satu 'kehilangan'.

    tulis...tulis...dan terus lukis...

    ye encik :)

  17. Blogger Wawa~* Says:

    Megs! harus lah berjumpa lg sesegera mungkin! sorry, me x dpt join kamooo semua last saturday, due to masalah nobody nk jaga my granny.

    hope to meet u again very very soon! *muah!*

  18. Blogger Muhammad Says:

    mimi - :-)

    alhariez - ok,itu sudah tentu.
    jika masa mengizinkan. me akan tetap duduk melukis dan menaip-naip kosong.

    wawa-tak mengapa,kami faham.
    me doakan,granny cepat sembuh dan sihat seperti sediakala.

    besar pahala utk kamu..wawa.

    untung granny,ada teman yg hebat macam kamu.

    :-)

  19. Anonymous bukan ahli kira Says:

    maaf mencelah sedikit..selepas 449,bukankah 450?..

    kadang2 singgah disini..jgn privatekan lagi ye blog ini..

  20. Blogger Khairulius Says:

    saya suka blog megateusof

  21. Blogger edzlin007 Says:

    Teruskan Megat! Terima kasih untuk blog kamu ini :)

  22. Blogger Muhammad Says:

    khai-saya suka kamu.

    :-)

    edz-sama2 ya.

  23. Blogger green Says:

    still one of my fav blog..

    ..keep on writing!