<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Inilah Bias

+ Cuba kau tengok .. apa yang kau nampak ??.
- Errmm.. Aku cuma nampak air lah.

 + Kau nak tahu tak... apa yang aku nampak ??
- Owh , Kau mesti nampak ... awan , langit , dan bintang kan.


+ Tak lah .. aku cuma nampak kamu.

“Inilah Bias”

  1. Blogger sEaN = Se + An Says:

    J'aurais dit "je veux ĂȘtre heureux et je ne suis pas, donc il est absurde de dire que le bonheur est un choix. ...

  2. Blogger Afeeqa Says:

    pembiasan. subjek fizik. hanya topik pembiasan je sy boleh score byk. ihihii. :P

  3. Blogger Farazila Says:

    i pernah tgk pic ini...bak kata joey mcm angel kan...

    megat nmpk mcm berdiri di atas air kan...:)

  4. Blogger Mr NAEmnzr Says:

    bayang2 yg jujur atau en megat yg x mampu utk menipu?

  5. Blogger Muhammad Says:

    sean - indah bahasa kamu :)

    afeeqa - hohohoho , sama lah. i luv pembiasan.

    lilo - ahahahhaha , pernah tgk ??. Bukan u ada kat situ ker , masa joey snap pic nieh. haahahaahaha.

    Nae - Menipu adalah " DOSA besar " , bagi me.

    :)

  6. Blogger alhariesz Says:

    en.megat...saya nampak kamu berjalan di Planet Pandora yang indah...kala malam tumbuhan bercahaya, bila siang macam di syurga....

  7. Blogger Muhammad Says:

    alahriez - huik , me baru tonton sekali jerk " Avatar ".
    roger2..nak cari DVD sat lagi.
    :P

  8. Blogger Nabil Aizat Abdul Rahman Says:

    dalam maksud..

  9. Blogger Muhammad Says:

    Nabil - tak lah dalam...sangat. Cuma penuh makna.

    :)

    Hey...lama tak nampak kamo. Bussy huh ??