<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tajuk Karangan : Kawan-kawan Saya

Saya suka Kek Coklat.
Saya tak kisah ..- dari kedai mana kek tu datang.
Saya tak peduli ..- apa brand jenama nya. Dan
Saya tak pernah bertanya pun..- siapa yang membuat kek tu.
Cuma satu yang saya betul-betul faham,tentang kek coklat.



" Mereka akan sentiasa buat kamu .... H A P P Y !! "
:-)

P:S -Terima Kasih untuk segala kasih dan sayang ini.

“Tajuk Karangan : Kawan-kawan Saya”

  1. Blogger jejaka anggun Says:

    makan sampai comot!!!

  2. Blogger I am Karl Says:

    once again,

    happy happy happy besday megat!!!!!!

    chill ya!

  3. Blogger Farazila Says:

    comot nye kamuu makan!!!

  4. Blogger *ayu the sun* Says:

    comot yang comel.. eheh

  5. Blogger ☺[ai][sUmi]☺Chan Says:

    sokong!! never say no to cake coklat ^_^

  6. Blogger alhariesz Says:

    maap tiada kek, hanya doa en.megat...

    HEHE :)

  7. Blogger Princess Ayang Says:

    kamu macam sedih lately..
    macam suram jer..
    if chocolate cake can make u happy, i sanggup antar satu ntk kamu..
    selamat bertambah umur..

  8. Blogger Muhammad Says:

    shaz - makan sampai comolot ??

    karl - hahaha..tq karl.

    farazila - siapa yang tak ??

    kak ayu - tisu ader ?? pinjam sat..satu.

    aisumi - hahahaha..me tak suka coklat lah.

    alhariez - ...me perlukan doa itu. lebih dari apa-apa pun.
    :)

    P. ayang - errmm...mungkin sebab me makin tua. hohoohohooo. tak pa , jangan risau. Me akan sentiasa cari kebahagian tu.

    :)

  9. Blogger edzlin007 Says:

    happy birthday megat. comellah.

    coklat ada chemical yang boleh buat manusia happy. dan orang happy bila tgk birthday boy happy

  10. Blogger Sakura - Wani Says:

    hahahaa megat!

    comot sangat tau!

    langsung tak nak bagi sakura, nad, acap n najwa sket.. :P

  11. Blogger Muhammad Says:

    edzlin - tau..tu yg me over happy sket.
    :)

    sakura - wah...bukan korang ker , yang patut kumpul duit. N buy satu utk me !!
    :)

    sakura..misz kamolah. sayang.

  12. Blogger Bintang Hati Says:

    hye..
    aku juga ingin berkongsi..
    aku juga gilakan coklat..
    saban hari ada saja coklat yang aku makan..
    akan aku jamah coklat dulu berbanding mkanan lain..
    kalo aku bersedih..
    akan aku cari coklat..
    bila aku buka bungkusan coklat
    akan aku bau aroma coklat..
    satu ketenangan..
    tatkala itu..
    akan aku makan coklat tnpa pdulikan orang lain..

    p/s: comot la muka kamu..

  13. Blogger Muhammad Says:

    :)
    maaf..tak boleh cakap banyak.
    ( mulut saya penuh coklat )