<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Di balik topeng ini....

Aku tahu, aku tak happy now.
Tapi seperti biasa.Aku hanya lelaki di balik lensa.
Aku jadi kaku di balik topeng ini.
Jika Aku sedih - sakit - memberontak sekalipun.

Siapa mau lihat wajah sebenar aku ??.
Orang tak peduli nak tahu pun~apa yang aku rasa.

Ada mereka kisah ??
Sudah tentu tidak-walau dengan sedikit pun.
Bagi aku pula,Aku cuma nak jeritkan pada mereka :

SMILE

“Di balik topeng ini....”

  1. Blogger jejaka anggun Says:

    "always remember to be happy because you never know who's falling in love with your smile...."

  2. Blogger k.A Says:

    ada je orang kisah,tapi mungkin mereka tak tunjuk,tapi mereka doa dalam dia dihadapan Tuhan.

  3. Blogger Farazila Says:

    SMILE!!!

    bila duka kamu punyai ramai kawan utk berkongsi cerita kan...

  4. Blogger Abir Abhar Says:

    wah..
    setuju dgn kak lilo..
    u hv the world la megat..

  5. Anonymous Anonymous Says:

    apa perasaan amik gambar sendiri ye? senyum utk diri sendiri?

  6. Blogger Muhammad Says:

    shaz - siapa ?? sila angkat tangan ..me tak nampak siapakah itu . Diantara kamu semua.

    K.A - :) kamu buat , me berfikir sebentar.

    Farazila - yeap , me ada koleksi kawan yg paling hebat. terima kasih semua.

    abir - world ?? keduniaan lah sangat kan..kui kuii kuii

    Anonymous - me dah lupa perasaan itu. Berbunga-bunga ?? ceria ??? happy ??? owh...me mmg dah lupa.