<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-4542146822625164856', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Arghhhhhhhhhhhhhhhhh - Apa nieh ???

Malam tadi aku dan kawan-kawan , pergi dine di Flaming Steamboat Buffet , Sunway . Memang meriah dah cambest giler. Sorry no picture ( Sebab aku just nak have fun & x-mo fikir bout nak snappy snap ). Habis dine around jam 11.00. Tiba-tiba , aku dapat hadiah bufday from Misz Lilo. Dia kata jangan bukak kotak, tu until aku sampai umah. Tapi sorry lah , x-sampai umah pun aku dah bukak. Heheheheeee. Tahu tak apa perasaan aku bila find out apa yg lilo bagi ??

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!

Terkejut katak aku di buatnya. Ye la , dia bagi aku - Red-eared Slider

Now aku sudah ader tangguh jawab baru. So kita tengoklah apa yang akan berlaku bila manusia yang x-pernah bela apa2 binatang sepanjang 24 tahun hidupnya. Today, aku nak gie cari rumah baru untuk this lil kure-kure. Aku bagi dia name - MOCK ( after nama watak kure-kure dari hikayat Alice In Wonderland - bab 9 ). Tq lilo couse susah-susah bagi me , kure-kure ini. Me suker sangat tgk warna shell Mock yang kaler Biru Lapis lazuli. Me janji akan try jaga Mock elok-elok. Yipeeeeeeeeeee !!!

“Arghhhhhhhhhhhhhhhhh - Apa nieh ???”

  1. Blogger Edzlin Says:

    wahhh cute dan chantek.hehe jaga baik2. saya pun ada, bela dari sebesar ibu jari kaki hingga skrg sebesar tapak tangan lelaki dewasa.

    mock sebesar mana ya

  2. Blogger MORIBAYU Says:

    edzlin
    mock baru besar ibu jari tangan me
    :P
    kecik sangat2
    thank god
    me ader kanta pembesar
    hehehee

    sure me akan try jaga dier
    :P

  3. Blogger Farazila Says:

    holla megat...

    hahahaha..mesti u x terpikir dapat hadiah besday mcm tu kan...

    nice name--->MOCK

    juz nk bg skit tips dr lilo yg dah jaga dia hmpir 3 minggu...Mock quite notty..ske main "hide n seek" dan suka pura2 tdo...klu megat lepaskan dia hati2 taw...Mock jalan laju...

    satu lagi sesekali bg Mock makan daun kangkung sehelai...

  4. Blogger Reez Says:

    comeyyyyyyy la itu mock...bespren i panggil ai mok..wahaha =D

  5. Blogger MORIBAYU Says:

    lilo
    me bagi dier makan makanan turtle tu
    okey la kan..

    now mock dah ader rumah baru
    sungguh besar utk dia berenang2
    :P

    nik
    comey ??? ye la , mentang2 aku dah botak..huhuhuuhuh
    mock jerk lah yg chumel huuhuhuh
    huik...panggil u mok ??
    kenapa yerk ??
    lalalalalaaaaaarikkkkkkkkkkkkk !!!