<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-3355259866565760309', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Aku kompleks lagi keliru

Aku manusia kompleks
Jangan Sesat & Keliru dalam kenali aku.

Orang selalu berbual dengan aku . Dan berkata-kata , seolah mereka mengenali aku seadanya . Tapi hakikat yang nyata aku sendiri keliru dan kabur tentang diri sendiri. Aku suka berbual dan ramah walau aku pemalu. Aku berlawak dan ketawa tanpa henti sedangkan aku sensetif. Mereka yang ada , tidak pernah mengenali aku seadanya . Hidup aku menjadi cerita , cuma aku saja yang tahu isi-isinya . Jangan bimbang kawan , aku akan tinggalkan semua cerita ini sebelum hancur menjadi debu.Sekarang biarlah aku melukis sebentar.....

“Aku kompleks lagi keliru”

  1. Blogger Liyana Says:

    CHANTEK GAMBAR!!

  2. Blogger my name is KARL Says:

    bro megat, i think i wanna give u a job.. to draw my family portrait... my mum dh lama nk wat our family portrait.. how to contact u?? can u plz mail me at karl_zz@yahoo.com.. thanx bro..

  3. Anonymous Anonymous Says:

    Nice pic...mcm model plak..hehe...
    I kinda know how u feel...nvr mind...just beurself...and happy2. :)

    -haf-

  4. Blogger thepretender Says:

    u r artistic!

  5. Blogger wani ezryl * Says:

    sape lagi yang kenal kite kalau bukan diri sendiri kan :P

  6. Blogger rizal Says:

    bro, hope everything is doing great with you. Should you feeling down.. just remember how great you are.. too jer

    Gambo photo tuuu lawa kompisisinya.. sebab tuan nyer pun pandai bergayo.. huhu

    you have an award.. sila ambil di restnrileks ya..

    cheers have a happy weekend..

  7. Blogger Megat Eusofe Says:

    megat to liyana
    huik..cantiks ?? dah tu almost 50 kali snappy ..thanks

    megat to karl
    karl , me x-buat la lukisan potrait.Itu di luar kemampuan gue
    :P

    megat to haf
    :) model ?? no la , gue cuma rakyat biasa , ahaks

    megat to pretender
    u pun sama ....

    megat to wani
    errr...tuhan kenal kita lebih lagi

    megat to rizal
    huaaaaaaaaaaaa..seronok nie
    ader awards :P
    yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    yeah , me tahu betapa hebatnya jadi seorang megat eusofe , tapi me pun tahu gak betapa seksanya jadi seorang pelukis
    ..apa-apa pun ini yg buat me jadi manusia..sebab ada kawan2 yg sentiasa ada untuk beri sedikit padangan n nasihat

    muah
    muah...sayang korang semua

  8. Blogger Ajami Hashim Says:

    soriiiii X reply sms coz kdg2 pacik dah nyanyuk! ;-(

    p/s: mana rev susuk?

  9. Blogger ~bEeP~ Says:

    nice pic...
    blog hopping from cik zura...=)

  10. Blogger Kheme Rosly Says:

    tq cik megat sbb slalu komen page i ek..
    hehehe

  11. Blogger Megat Eusofe Says:

    huik uncle ajami kan muda lagi !!!

    yeah bepp - thanks couse sudi melompat-lompat

    wahhh - kheme di sini
    misz sama kamoooo