<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6911493868534090098\x26blogName\x3dAku+Pelukis\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://megateusofe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://megateusofe.blogspot.com/\x26vt\x3d-4542146822625164856', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Status Facebook

Celakalah Mereka-mereka, yang mendahulukan Kuih Raya~Sebelum,bulan puasa.

Ambiga adalah bukti~Komuniti India mampu berjaya dan memimpin.Dan juga,bukti~Perempuan melayu masih leka di Hangku Jaya.Mencari kain langsir utk raya nanti.

Rakyat Malaysia mempunyai Simptom 'Memori 3 saat'.Mereka tak ingat,apa yg berlaku..tapi,mahu melihat kesannya di masa hadapan.

Bahang kepada kamu~Adalah bayu kepada aku.

Orang jadi gila kerana Agama dan Politik~Tapi yg benar...manusia tetap akan gila,walaupun tanpa apa-apa sebab.

Dari debu kami bina manusia~Dan manusia runtuhkan bangsanya menjadi debu.

Asal gov nak hentikan perhimpunan 'Bersih" ??.Ambiga cuma nak buat flash~mob jerklah !!.*Tara dum tara dummm dum dammm jaiii ho !!!!.

Apa yang ambiga buat,adalah betul.Dan apa yg kerajaan buat pun..suatu yang betul~Cuma kita saja,yang akan tetap 'Silap'.Di dalam membuat penilaian.

Jika mahu buat sesuatu utk Negara~Pastikan benda itu kekal di dalam arkib,ataupun tertulis di buku sejarah form 5.Jika tidak,lupakanlah saja.

Kenapa tiada Iklan DIGI di talibesen ??.Maskot 'DIGI Yellow Men',dah kena tahan ke Bukit Aman kah ??.

Kita tak perlu bakar kebencian~untuk membuktikan Keamanan itu wujud.

Malaysia ini terlalu kecil~utk di bahagikan.Jika kita masih teruskan sikap perpecahan ini.Percayalah,satu hari nanti....'tiada satu hari nanti pun'~utk kita.

Dari berarak tak buat apa-apa.Apa kata,bawak penyapu dan plastik sampah sekali.Area petaling street dan Stadium Bukit Jalil,sangat..sangatttttttttt kotor ya.Itu 'BERSIH' yang kita mahu.Sayang,tiada siapa lagi..yang mahu berarak utk menentang Zionis di Israel.Maaf saudara ku di palestin.Kami di malaysia..ada banyakkk lagi isu penting.Selain dari memikirkan ttg kalian.

“Status Facebook”

  1. Blogger nufab Says:

    cayalah.... hikhik

  2. Blogger MORIBAYU Says:

    Nufab-Hurmmm....cuma kata-kata,yang kosong saja lah.

    :-)

  3. Blogger jejaka anggun Says:

    komen yg last skalik tuh paling malatop.

  4. Blogger nufab Says:

    kosng tp ada isi, :)

  5. Blogger MORIBAYU Says:

    Shaz-Satu ingatan,utk diri sendiri juga.

  6. Blogger MORIBAYU Says:

    Nufab-Baguslah,jika kamu nampak-lihat-rasa,apa yg me cuba sampaikan.

  7. Blogger miss frog Says:

    yeah...sgt suka kata2 kamo....love it..
    paling best yg ini...

    'Dari berarak tak buat apa-apa.Apa kata,bawak penyapu dan plastik sampah sekali.Area petaling street dan Stadium Bukit Jalil,sangat..sangatttttttttt kotor ya.Itu 'BERSIH' yang kita mahu.'

  8. Blogger MORIBAYU Says:

    Miss Frog-Kuala Lumpur kotorlah.

    Lagi-lagi bila lepas hujan.
    Ada sesetengah area,mempunyai tahap kekotoran yang sangat menjengkelkan.

    harap,kita lebih bersatu.
    di dalam hal-hal "Bersih",sebegini.